Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

 

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний звіт компанії, який був переданий Комісії з цінних паперів і бірж США.

«Якщо ми не зможемо передавати дані між країнами та регіонами, в яких ми працюємо або якщо нам буде заборонено обмінюватися даними між нашими продуктами та послугами, це може вплинути на нашу здатність надавати наші послуги», – йдеться у повідомленні.

Meta вважає, що все ще зможе досягти нових домовленостей з європейськими регуляторами у 2022 році, але якщо не вдасться, то компанія ймовірно більше не зможе пропонувати низку найбільш значущих продуктів і послуг, включаючи Facebook та Instagram в Європі.

Зазначається, що нині європейське законодавство щодо персональних даних забороняє Meta зберігати дані європейських користувачів на американських серверах.

Джерело

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment