Servant.pro – про заробітчан в онлайні
Сьогоднішня розмова із Андрієм Могилевичом – засновником та керівником стартапу Servant.pro. Говоримо про тренди ,сучасні тенденції та революцію на ринку пошуку праці,яку готова здійнить нова українська соціальна мережа праці“Сервент.про”, започаткована львівською командою.
– Які передумови створення – звідки вітер віє?- Світ, як глобальний ринок, оцифровується шаленими темпами. На зміну масовим друкованим виданням приходять інтернет ресурси. Із появою соціальних мереж всі ринки почали розвиватися в сторону персонефікації. Ринок пошуку праці змінюється у тому ж напрямку. На фоні четвертої хвилі світової індустріальної революції інформація стає вирішальною. Легкий доступ, зручний пошук, широкий вибір, вільна комунікація – ось сьогоднішні тренди ринку.
– Яку проблему вирішує Ваш сервіс? Які підводні камені у проекту?- Важливою складовою національного багатства України є його трудові ресурси. Глобальним завданням проекту Servant.pro є ідентифікація трудових ресурсів країни, а саме представників фізичної праці. Взагалі такі інтернет майданчики корисні для зручного доступу до певної цільової аудиторії. На сьогодні такий сегмент ринку праці, як фізична робота, найслабше представлений на інтернет просторах України.
– В чому полягає унікальність Вашої ідеї?- Ідея поєднання соціальної мережі та біржі праці не нова. Цей синтез впевнено завоював мільйони своїх симпатиків у світі. Але на українському ринку це перший продукт такого спрямування. Насамперед соціальна мережа праці Servant.pro започатковує новий підхід до пошуку роботи чи претендентів на неї. Особливістю сервісу є уніфікований підхід до обліку учасників. Вони можуть бути, як роботодавцями, так і виконавцями, або тими чи іншими одночасно. Класичне резюме, яке завжди було незручною опцією оцінки претендента на фізичну роботу, замінено “власною сторінкою”. На ній відображається весь трудовий шлях та “багаж” працівника, його знання та навички, рекомендації та відгуки, набуті партнери та досвід. У цьому інтернет ресурсі реалізована давно очікувана можливість створювати команди для виконання короткотермінових робіт, які потребують велику кількість виконавців (наприклад, сезонні роботи).
– Відомо,що монетизація соціальних мереж проходить важко. Як Ви плануєте заробляти?
– Близькими аналогами за моделлю монетизації є такі сервіси, як німецький Xing, американський Linkedin чи польський Golden line. Як і у будь-якій соціальної мережі реєстрація буде безкоштовною. Ми створили зручний майданчик, а не ще одного посередника. Servant.pro також не передбачає отримувати комісію з угоди між учасниками мережі. Платними стануть додаткові фільтри пошуку, які полегшать роботодавцям отримати великий вибір претендентів на їхній запит у вакансіях.
– Чи велика команда працює для реаліазацією цього проекту.- Насправді загальна кількість задіяних у стартапі склала 16 чоловік. Команда зробила головне – втілила ідею у створення інтернет ресурсу Servant.pro. Прекрасно впоралась із завданням – об’єднати дизайн з маркетингом, та розробити максимально простий та логічний інтерфейс.
– Які цілі поставили на найближчий період?
– Ми стартували у вересні цього року з мінімальним робочим прототипом (MVP). Першим завданням стало довести гіпотизу про зручність користування сервісом та результативність пошуку на ньому роботи чи виконавців, як в Україні та і за кордоном. Наступна ціль – протестувати можливість швидкого масштабування ресурсу. Завжди в приорітеті буде розвивати кількість активних учасників та удосконалювати функціонал соціальної мережі праці Servant.pro для зручності його користувачів. Дякую за розмову, Андрію! Бажаю успішного запуску Вашого стартапу, щоб Servant.pro став необхідним інструментом пошуку роботи та виконавців на світовому ринку праці.