Скоро на ринок Уанету вийде новий канадсько-українский стартап в галузі Corporate Social Recognition – Bonus Wall.
Сьогодні на пошту отримав ось такий прес-анонс про новий стартап, що буде запущено на початку травня. Зацікавии хлопці – буду зв’язуватися, щоб поспілкуватися з ними детальніше.
Як утримати талановитих та яскравих співробітників своеї компанії за конкурентних умов на ринку? Як зробити взаємодію співробітників і компанії-роботодавця активнішою? Саме на ці питання дасть відповідь новий український проект з канадійським досвідом – Bonus Wall.
Ядром Bonus Wall стане saas система вінагород peer to peer (співробітник до співробітника), за допомогою якої робітники компанії чи команди можуть винагородити одне одного й давати бонуси не чекаючи на щорічні корпоративнї зустрічі чи квартальні розсилки.
«Однією з проблем винагород у бізнеси є те, що їх отримують або зірки, статус яких є недосяжним, або це відбувається надзвичайно рідко, що призводить до втрати лояльності до компанії. Є цікавий факт, що компанії, які практикують систему винагород peer to peer, згідно з останніми дослідженнями Globoforce, мають на 15% кращі фінансові показники, а також їм вдається утримувати своїх топ талантів на 35% більше», – коментує засновник стартапу Сергій Караванець. «Ми плануємо почати вихід на рынок з Bonus Wall з тих індустрій, які добре розуміють цінність винагородження та заохочення своїх співробітників, а також тех, хто знайомі з перевагами Social Media. Зокрема це ІТ, FMCG, телекомунікації та діджитал агенції», – додає Сергій.
Однією з “фішок” Bonus Wall стане потужний інструмент Employer Branding’а, який дасть можливість шаринга усіх своїх досягнень через соціальні медіа, плагіни та віджети, які буде інтегровано до різноманітних сервісів і платформ. Bonus Wall намагається створити систему винагород співробітників простою, доступною та найголовніше веселою.
Засновники стверджують, що за допомогою Bonus Wall компанії-клиєнти зможуть побудувати більш міцний зв’язок між корпоративними й індивідуальними цінностями співробітників, що, в свою чергу, формує та зберігає лояльність до фірми.
Запуск стартапа планується на першу декаду травня.