Про моду, гроші, інтернет та взаємозв’язок між усіма цими речами

 

У вівторок, 12 березня, простір “Циферблат” буквально розривався на шматки від усіх тих, хто прийшов на чергову панель, яку організував інкубатор EastLabs на тему “How it works: Fashion”. До участі в дискусії було запрошено:

Андрія Логвіна, МоднаКаста

Тетяну Гріньову, BIT – Be In Trend

Олексія Кавітського, Helen Marlen

Сніжану Чівільдєєву, LookLike
Вже традиційно модератором зустрічі виступила Ольга Бєлькова.
Одним з першіх було традиційне питання про цільову аудіторію і тут все було більше-менш передбачуване. Для МодноїКасти та Хелен Марлен – це жінки, які працюють в офісах (новим для мене став вираз – women plaza), для Be In Trend – люди, що цікавляться трендами, а LookLike орієнтується на тих, хто хоче виділитися навіть у такому повсяденному одязі, як футболка.
З пропозицією для ЦА все більш цікаво. LookLike пропонує футболки з прінтами від українських художників. Цікаво, що більше відгукувалися на пропозицію про співпрацю навіть не студенти художніх спеціальностей, з якими спілкувалися засновники сервісу, а знайомі засновників. Підозрюю, що це є певною дією соціального капіталу, про який усі говорять (в тому числі й під час цієї панелі), хоча напряму ніхто про соціальний капітал не згадував (хіба у фрмі довіри – Андрій Логвін).
Be In Trend з e-commerce проекту, яким він був протягом року (з осені 2011 року) переформатувався у лайфстайл-блоґ про тренди. Для мене це є одним з яскравих прикладів pivot на українському ринку. По суті, BIT пропонує говорити (а в перспективі і створювати) тренди в українському суспільстві.
МоднаКаста виступила з найбільш чітко окресленою пропозицією, як для клієнтів, так і для брендів – пропонуємо “бренди” зі знижками, а магазинам пропонуємо нашу 1.5-мільйонну аудиторію, яка за кілька годин може створити чималу кількість продаж.
Відповідь про маркетинг була доволі передбачуваною – соціальні медіа є найкращим каналом просування для проектів насьогодні. Приємно здивував Андрій, який зазначив, що половину маркетингового бюджету МоднаКаста витрачає на побудову довіри з клієнтами, а лише другу половину – власне на просування та залучення нових клієнтів. На мою думку, це найбільш твереза стратегія просування, яка може бути у будь-якій компаній, але, на жаль, цю стратегію використовують одиниці.
Знову ж до відповіді на питання про мрії – лише Андрій зазначив, що вже на сьогоднішній день вони володіють чималим масивом даних про своїх користувачів і відвідувачів, який фактично не використовується, оскільки потребує глибокого аналізу, що на етапі швидкого зростання, на якому перебуває весь онлайн ринок одягу, є недоцільним. При цьому я вважаю, що саме data mining може стати саме тим клондайком, який буде відкрито компаніями, що запропонують рішення у сегменті Big  Data.
Олексій Кавітський (Хелен Марлен) дещо здивував мене тим, що luxury брендам вигідніше відкривати оффлайн бутіки, аніж вкладати гроші в онлайн просування. Все ж, думаю, що спрацьовує два фактори – нестача кваліфікованих кадрів, які можуть створити та втілити стратегію просування, а також певна інертність мислення, яка присутня у великих компаніях.
Фото з зустрічі можна подивитися в альбомі EastLabs на Facebook.
Чекаємо на нові панелі в форматі How it works!

Recommended Posts

Business Investment Lifestyle Society Startup Studio Travel Uncategorized World

Французький необанк Qonto заходить в Україну та збирається відкрити офіс і наймати розробників.

Нещодавно Qonto залучила $552 млн при оцінці в $5 млрд, повідомляє ain.ua. На український ринок стартап виходить у партнерстві з українською компанією WeSoftYou. Спочатку необанк планує найняти одну команду, а надалі відкрити офіс розробки в Україні. Наймати українських розробників […]

 
Business Investment Startup Studio Technology Акселератори

Час подарунків “під ялинку”! Забери собі безкоштовно INVESTORS BOOK 2021.

Під фінал 2021 року, Українська асоціація венчурного та приватного капіталу (UVCA), за підтримки USAID, через програму «Конкурентна економіка в Україні» (USAID CEP) та Міністерства цифрової трансформації України, спільно створили «Книгу […]

 

Leave A Comment