How it works: Food panel
Напередодні Дня святого Валентина у Startup Ukraine відбулася чергова подія із серії How it works, яку організовує інкубатор-акселератор EastLabs. 13 лютого темою зустрічі стали “смачні” стартапи, які розвивають власний бізнес у сфері харчування.
Модератором зустрічі виступила чарівна Ольга Бєлькова – партнер EastLabs, а до участі в панелі було запрошено досвічених серійніих підпріємців:
Єгор Анчішкін, CEO/Founder Zakaz.ua
Данііл Мордовський, CEO Pokupon
Ігор Бучацький, Founder Yofi
Володимир Безуглов, CEO/Founder Restorania
Олександр Гудков, CEO/Founder TakiBox, GudBagel
Єгор Анчішкін після виходу з Viewdle розвиває не менш цікавий проект Zakaz.ua, який займається збором та доставкою замовлень із супермаркетів .
Данііл Мордовський успішно конкурує зі світовим лідером Groupon у сфері купонів на локальному українському ринку, в тому числі пропонуючи знижки в ресторанах.
Ігор Бучацький розвиває на українському ринку азійсько-єврейську закуску “хумус” (не плутати з гумусом!).
Володимир Безуглов створив зручний споссіб дізнатися все про ресторани та забронювати улюблений столик.
Олександр Гудков після успішного виведення на ринок Taki Box узявся розвивати нові закуски, битьківщиною яких є США, – бейгли.
Найголовнішою тезою, яка звучала у кожній відповіді на панелі, безсумнівно, стало – “люди – наш головний актив”, лише дехто з підприємців (наприклад, Ігор Бучацький) поставив людей на друге місце, оскільки бізнес виробничий, тому у більшій мірі залежить від сировини.
Цікавим було обговорення питання про “ідеального” та “небажаного” клієнта, яке ще раз підкреслило важливість того, що цінність продукту чи компанії не завжди збігається з її основною пропозицією. Наприклад, ідеальний клієнт GudBagel – зайнята людина, яка готова експериментувати, а для Pokupon – також людина, яка хоче пробувати нові місця, але при цьому не є “шаровіком”, який ганяється за знижками.
Наостанок було цікаве питання до Єгора Анчішкіна про певний “дауншифтінг” після Viewdle з проектом Zakaz.ua, але насправді як технологічно, так і стратегічно проект є досить складним за словами Єгора. Отож варто чекати на повільне, але стабільне зростання.
Завершилася зустріч дегустацією, на якій свою продукцію представили GudBagel та Yofi. Особисто мені бейгл, на жаль, не достався – їх розмели дуже швидко, а от хумус дуже навіть сподобався.
Чекаю на наступні події EastLabs, які будуть не менш цікавими!
Фото з події: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.559478210744227.133703.2642032…