Як заробляти на креативі або підсумки зустрічі “Креатив у бізнесі: міф чи реальність?”

 

11 грудня у Києві в приміщенні кнайп-клубу “Купідон” відбулася
чергова зустріч від Startup Marketing Club на тему “Креатив у бізнесі: міф чи
реальність?”. Проведення таких подій вже стає доброю традицією, і збирає все більше професійних бізнесменів, стартаперів та молодих амбіційних людей для презентацій проектів, дискусій та вирішень проблемних бізнес-питань.
Всім відомо, що креативність важлива для бізнесу. Зазвичай підприємці
говорять, що вони постійно знаходяться в пошуках нових ідей та рішень, але чи вони доходять до етапу їх реалізації?
Звичайно, якщо говорити про випуск художніх листівок, шоу-постановки
для урочистих подій чи арт-бізнес в усіх його варіаціях – то тут питань не
виникає. Але чи реально креативити, коли в тебе “жорсткий” проект?
Саме ці питання було обговорено та вирішено з гостями зустрічі –
Ігорем Дудкою, управляючим партнером та арт-директором одного з кращих креативних агентств України – “Headshot Brand Development” та Євгеном Кудрявченко, засновником web-студії “Vintage”.
На початку вечора засновник клубу, маркетолог Петро Савич
невеличкою, але змістовною передмовою відкрив зустріч:
“Є дві категорії людей, які відрізняються наявністю різних мотивів для
відкриття власної справи. Перші розпочинають займатися бізнесом через
велике бажання реалізувати свої проекти, оскільки мають натхнення, яке вони не змогли реалізувати в інших сферах. Інші ж стартапери започатковують бізнес з метою заробити більше грошей, аніж їм вдається отримати на звичайній роботі. У цих двох категорій зовсім різне бачення того, настільки можна креативити у бізнесі”.
Першим спікером виступив Євген Кудрявченко, засновник web-студії
“Vintage”, яка за 6 років на ринку досягла значного успіху і вже входить до 20-тки кращих студій України.
Доповідь Євгена в основному була присвячена презентації його проекту,
а також аналізу яскравих прикладів як українського, так і іноземного веб-
дизайну. Він вважає, що в українському Інтернеті дуже багато “потворних”
і незручних сайтів. Тому він мріє змінити цю ситуацію, і для цього готовий ділитися досвідом, щоб робити Інтернет зручнішим для людей.
Щодо застосування креативу у веб-бізнесі Євген розглядає два підходи:
1) креатив як диференціація від конкурентів; 2) креатив як вірусна стратегія.
Він виділив такі основні принципи для успішного ведення своєї справи:
“Адаптуйся. Змінюйся. Будь швидким”.
Згідно концепції Євгена Кудрявченко “креатив залежить від
оточуючого середовища. І весь оточуючий нас простір – чудовий ґрунт для
креативу. Ловіть те, що відбувається зараз у світі, про що говорять всі.
Чіпляйтеся за це і застосовуйте в бізнесі”.
“Зірковим” гостем зустрічі був Ігор Дудка – управляючий партнер та
арт-директор креативного агентства “HeadShot Brand Development” (у складі
“Advanter Group”), член клубу арт-директорів (ADC), член міжнародних
конкурсів дизайну, а також відомий дизайнер та талановитий художник.
Технічна освіта та захоплення мистецтвом дали йому можливість
конструктивно дивитися на світ – знаходити прекрасне у функціональному і
робити функціональне прекрасним.
За словами Ігоря Дудки “креатив – це творча діяльність, і одночасно це
тонкий і вишуканий інструмент, який кожен може використовувати в своїх
цілях”.
Ігор чітко розуміє дію і значення креативу:
“Можна і не застосовувати його в бізнесі, але це майже нереально. Якщо
творчість проходить через все Ваше існування або, навіть, якщо Ви просто
по-творчому ставитеся до життя, креатив обов’язково буде присутній у
Вашому бізнесі. І навіть прибирання в квартирі чи випічку пирогів можна
здійснювати креативно”.
Доповідь Ігоря Дудки викликала в учасників клубу масу запитань, що
перетворило закінчення зустрічі на палку дискусію на тему креативу у бізнесі: за та проти.
Якщо проаналізувати доповіді спікерів зустрічі, запитання-відповіді та
коментарі всіх учасників, то можна зробити наступний висновок: креативність завжди має місце в будь-якій сфері діяльності, не зважаючи на те, чи проект має творче начало, чи технічне, “жорстке”. Звичайно, ця гіпотеза не всім підприємцям є близькою: ще є серед них і прихильники конкретного розмежування бізнесу по категоріям. Але це тільки в теорії, а на практиці – рано чи пізно, часто чи рідко кожен бізнесмен застосовує креативні технології, генеруючі нові ідеї, які в свою чергу породжують інновації, без яких просто неможливий прогресивний розвиток компанії.
Startup Marketing Club вже розпочинає підготовку до наступної зустрічі, яка буде корисною, цікавою та неординарною не тільки за темою, але й за контекстом та форматом проведення.
Слідкуйте за нашими анонсами на сайті http://startup-marketing-club.org.ua/
Інформаційна довідка:
Startup Marketing Club – це неформальний клуб для зустрічі підприємців
малого та середнього бізнесу або молодих людей, які планують започаткувати власну справу. Клуб заснований молодим київським маркетологом Петром Савичем восени 2012 року та активно набирає обертів. Учасники мають змогу в неофіційній обстановці зустріти однодумців,
ділових партнерів, колег і навіть інвесторів. Кожен член клубу, може
презентувати свій власний проект перед однодумцями для отримання
зворотнього зв’язку і пошуку можливостей розв’язання поточних бізнес-задач.

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment