12.12.12 Мастер-класс Алекса Рябцева “Построение бизнес модели”

 

После успешного мастер-класса в Одессе в бизнес инкубаторе WannaBiz и выступления в “Академии предпринимателя” Александра Белоконя Алекс Рябцев приглашает в Киеве всех желающих посетить мастер-класс “Построение бизнес модели”.
На мастер-классе можно будет узнать почему бизнес модель лучше бизнес-плана, разобрать каждую из 9 частей шаблона бизнес модели, построить бизнес модель для собственного проекта.
Отзывы участников мастер-класса в Одессе можно прочитать на АИН: http://ain.ua/2012/11/19/ 102228
“Я рекомендую приходить всей командой основателей на мастер-класс, так как бизнес модель является еще и инструментом коммуникации внутри команды. Эти 4 часа плодотворного общения могут заменить не одну бессонную ночь и литры выпитого кофе”, – говорит Алекс Рябцев.
Место проведения: Центр развития предпринимательства StartupUkraine, ул. Московская, 27б
Время проведения: 12.12.12 18:30-22:30
Стоимость участия: 400 грн. (25% скидка второму участника команды)
Регистрация: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHl2R0lCcXoybWxjei0…

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment