Феномен украинского стартап-сообщества: и красивые и умные!

 

Стартап-инкубатор WannaBiz проводит конкурс красоты и идейности среди девушкек, работающих в молодежных коллективах, деятельность которых – Интернет технологии. В первом этапе конкурсантки будут соревноваться в открытом голосовании на фейсбуке. Лидеры рейтинга пройдут во второй этап, где им будет предложено изложить аннотацию идеи оригинального стартапа. При этом красавицы естественно смогут опираться на помощь и поддержку коллективов, делегировавших их на конкурс. Победительниц ждут ценные призы! Все подробности конкурса здесь http://www.facebook.com/wannabiz.ua !
WannaBiz – стартап-инкубатор, ориентированный на проекты в сфере веб- и мобильных разработок.
WannaBiz предоставляет “первую помощь” начинающим стартапам: офис, инфраструктуру, организационную поддержку, менторов, экспертов и первичное финансирование до 20К. Вы можете подаваться на программу как с готовым продуктом, так и сформировать идею и команду непосредственно в инкубаторе.
Отбор на первую сессию продлиться до 15 сентября. Начало первой сессии 1 октября.

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment