Як не припуститися помилки, контактуючи з “ангелом”

Про важливість першого враження говорить як народна мудрість, так і кожен, хто виступає на тему інвестування. Надто легко справити враження легковажних ” вічних стартаперів” або новачків, які не розуміють ринок.
Гебріел Вайнберг написав непоганий список для того, щоб не припуститися “смертних гріхів” з “ангелом”.
Надсилання повідомлень через сервіс
Зазвичай електронну адресу “ангела” досить легко знайти, але все одно величезна кількість людей намагається зконтактувати напряму через LinkedIn, Twitter, Facebook. Більшість людей має організовану систему роботи з електронною поштою і запит через сервіс щонайменше роздратує їх.
Фінансові консультанти
З першою людиною, яка дає гроші повинні контактувати самі засновники. У наступних раундах залучення професіоналів фінансового ринку є прийнятним, але найперший інвестор хоче бачити очі засновників.
Дуже довгі повідомлення
Перший лист не повинен розказати УСЕ про вас і ваш проект, але має викликати зацікавленість у продовженні діалогу. Напишіть його так, щоб “ангел” хотів поставити питання вам.
Занадто рано
Про вчасність інвестицій говорять усі, але варто підкреслити ще раз. Не йдіть по гроші з ідеєю. Зробіть хоча б щось або до вас не будуть ставитися серйозно.
Бути невидимим
Якщо ви змогли зацікавити “ангела” своїм листом, то він захоче дізнатися про вас більше. Полегшіть йому це завдання посиланнями на ваші профілі у соціальних мережах. Звичайно твіттер, профілі у соціальних мережах мають бути оновлені і не справляти враження “мертвих”. Якщо ви хочете працювати в інтернеті – будьте присутні в ньому.
Гіперболи
Не перебільшуйте! Ви можете мріяти стати наступним Facebook або Google? але не перебільшуйте. Будьте реалістами – вимагайте неможливого, але не настільки, щоб викликати скепсис “ангела”.
Неможливість описати що це
Якщо ви у першому листі не можете описати свій продукт або послугу, то як ви будете описувати їх своїм користувачам? Не варто розписувати усе, але elevator pitch – необхідність при першому контакті.
Не за адресою
“Ангел”, як правило, інвестує лише у певні індустрії і чітко визначені суми. Дізнайтесь про це заздалегідь, щоб не пропонувати вегану будувати завод з переробки м’яса.
Не персоналізовано
Не будьте занадто формальними у листі. Напишіть щось особисте для цього “ангела” (а для цього дізнайтесь про нього!). Якщо ви питаєте про щось, перевірте, що його відповіді вже нема у відкритих джерелах.
А які помилки ви можете назвати при контакті з “ангелами”?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *