IDCEE: короткі враження від першого дня

Вчора ввечері я завітав на кінець першого дня IDCEE та поспілкувався з кількома стартаперами та інвесторами, запитавши про їхні думки від першого дня. Загальний підсумок – стартапи на експо потрапили надзвичайно різного ступеню підготовки.

Денис Циганок, Lun.UA, “поскаржився” на велику увагу з боку інвесторів, але насправді, абсолютно певен, що за рівнем підготовки це був один з найсильніших стартапів. Дуже сподобався їх невеликий баннер “Project for sale” з ціною у 2 млн. доларів США, який привертав додаткову увагу.

Єгор Анчишкин та Юля Філіповська презентували власний стартап Kabanchi.com – цікава ідея, але наскільки зможе конкурувати з існуючими службами доставки, в тому числі тими, які працюють при супермаркетах – питання відкрите.

Вечірка у “Будда-барі”, найпафоснішому місці у Києві завершилася десь біля півночі, принісши чимало цікавих та корисних нових знайомств.

Вечір продовжувався у живому спілкуванні з Артуром Шмідтом (Artur Schmidt, DLD Media Gmbh), Філіпом Мьорінгом (Philipp Moehring, SeedCamp), Максом Стафєєвим (СКБ Контур) за келихом пива у “Шато” і завершилося за опівніч.

Сьогодні форумний день на IDCEE, спробую вести твіттер трансляцію та чекайте на звіт після завершення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *