7 способів підняти зацікавленість користувачів
Для багатьох проектів сайт є основним, якщо не єдиним, каналом спілкування та залучення користувачів. Тому питання активнішої участі у житті сайту є популярним. Спробую відповісти на власному досвіді (деякі поради вже втілено в життя на цьому сайті) та із досвіду інших.
Основою усього є старий принцип KISS (Keep It Simple Stupid), на основі якого вибудовується усі інші поради.
1. Соціальні логіни – якщо можна обійтися без реєстрації на сайті взагалі – зробіть це, якщо є реєстрація потрібна, то дайте можливість прив’язати аккаунт із соціальної мережі.
2. Виділіть форум (блоґ) – користувачі мають чітко бачити де вони можуть спілкуватися із вами та з іншими користувачами. Не ховайте посилання на блоґ чи форум якнайдалі від них. Розмістіть його в основному меню.
3. Включіть усюди аватри – людям подобається бачити з ким вони спілкуються, навіть якщо це буде логотип компанії, у випадку коли висловлуюється офіційна позиція.
4. Покажіть останню активність – люди швидше будуть брати участь в обговоренні, якщо вони бачитимуть, що вони не поодинокі. Тому покажіть останні обговорення на вашому сайті якомога краще.
5. Спілкуйтеся з ними – якщо ви створюєте сайт для когось, то можливо ця порада не для вас, а в іншому випадку – не забувайте спілкуватися з вашими відвідувачами сайту якнайчастіше. Вам же не подобається, коли продавець у магазині не звертає на вас жодної уваги?
6. Питайте їхньої думки – людям подобається відчувати власну значущість, тому можливість взяти в різноманітних опитуваннях залучить їх до вашого сайту.
7. Відзначайте найактивніших – я б не радив платити гроші, але дайте найактивнішим можливість відчути, що вони помічені і ви вдячні їм. Можливо це буде подовжений строк безкоштовного користування сервісом чи ще якась “віртуальна” винагорода.