Як створити репутацію СЕО до запуску стартапа

Нещодавно я вже писав про те, як створити веб сайт для стартапу, який буде працювати ще до його запуску. Сьогодні поговоримо про те, як створити репутацію CEO до того, як ваш стартап побачить світ.

Насправді, рецепт надзвичайно простий – використовуйте онлайн медіа та вибудовуйте власну мережу контактів (про те, як створити відносини з інвесторами до того, як вам знадобляться гроші, читайте в одному з наступних дописів).

У процесі створення власного особистого бренду вам потрібно буде проявити власну ескпертизу, лідерські навички, ваше бачення. Усе це знадобиться вам пізніше, коли ви вже будете мати власний бізнес. 

Сьогодні усі ми доступні на Google і це може бути водночас як вашою сильною стороною, так і вашим вразливим місцем. Пишіть у власному блозі, Твіттері, ведіть Facebook сторінку, але з думкою про те, що все це може прочитати ваш потенційний партнер, інвестор, клієнт, консультант чи співробітник. І не забувайте, що сьогодні надзвичайно легко отримати репутацію в онлайн медіа, але водночас її надзвичайно важко випраивти, коли ви вже припустилися помилки.

Отож, підсумовуючи, створивши власну репутацію, як CEO ви:

можете легше отримати гроші, оскільки інвестор вже знатиме з ким матиме справу;

можете легше знайти потрібних людей до команди;

можете легше знайти партнера для того, щоб започаткувати власний новий бізнес;

можете легше знайти клієнтів, які вже знатимуть, хто пропонує їм продукт чи послугу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *