Що спільного між стартапером та гравцем у StarCraft

 

Окрім роботи, кожен з нас любить відпочивати. Хтось бере ровер і кермує за місто, хтось насолоджується красою через об’єктив фотокамери, а хтось не полишає комп’ютера і поринає у віртуальні ігрові світи. У цьому напівжартівливому записі мені хотілося б знайти щось спільне між стартапером і гравцем у StarCraft.

хороший гравець у StarCraft постійно вдосконалюється (і стартапер також);

хороший гравець у StarCraft може бути у різних ролях (і стартапер також);

хороший гравець у StarCraft знає, як використовувати ресурси ефективно (в стартапер також);

хороший гравець у StarCraft приймає швидкі та правильні рішення (і стартапер також);

хороший гравець у StarCraft знає коли сказати GG (good game) і залишити гру (і стартапер також);

хороший гравець у StarCraft має високий показник дій на хвилину (і стартапер також);

хороший гравець у StarCraft робить щось окрім роботи (і стартапер також).

Цікаво чи багато читачів Startup.In.UA Starcraft’ери? Чи є ще щось спільне про що я забув? Залишайте свої коментарі.

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment