Побудова відносин з VC до інвестування

 

Більшість порад для стартапів по відносинах із інвесторами стосується того момента, коли підприємець приходить до інвестора за грошима. Звичайно більшість стосунків між інвестором і стартапом відбувається під час і після підняття раундів, але є чимало речей, які підприємець може зробити до моменту інвестування, щоб бути приреченим на успіх з VC.

Перш за все вам потрібно вирішити з ким із івесторів вам вотрібно вибудувати стосунки. Нема жодної адекватної причини, щоб вибудовувати стосунки з інвестором, який у майбутньому не зацікавиться вашим продуктом чи сервісом або з ким ви не зможете працювати у майбутньому (з будь-якої причини). Подумайте над цим як над питанням вибору нареченої – ви не будете втрачати час на дівчат, які вам не подобаються, коли у вас є серйозні наміри створити сім’ю.

Ще одна причина, яка має вас спонукати до побудоваи стосунків із інвестором – це той факт, що інвестор не є людиною, яка усім каже так. І так само як до заручин у стосунках має минути певний час знаймоства, так і до того моменту. коли вам знадобляться гроші інвестора має минути трохи часу.  З іншого боку інвестор є якраз тим скептиком, який може рухати ваш стартап уперед. 

І найголовніше пам’ятайте, що, витративши трохи часу наперед для того, щоб побудувати стосунки з інвестором, ви можете зекономити чимало часу потім, коли вам буде потрібно підняти раунд фінансування, минаючи чимало формальних речей, які проходить підприємець на шляху до інвестора.

Насамкінець, пам’ятайте, що спілкування між інвестором і стартапером настільки ж важливе, як і у романтичних відносинах. Кожна зі сторін має добре взнати одне одного для того, щоб переконатися, що вона підходить іншій. Набагато ефективніше вибудовувати стосунки кількома короткими зустрічами за чашкою кави, аніж стрибати, ламаючи голову, на тривалий обід у найдорожчому ресторані.

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment