10 “зелених” стартапів, які виходять на ІРО

Цього року “зелені” стартапи роблять свої перші кроки на біржі, вдало розміщуючи власні акції, як виробник авто Tesla, чи навпаки відмовляючись від випуску акцій, як це сталося з Solyndra. Наприкінці поточного року варто подивитися які зі стартапів можуть випустити власні акції наступного року.

Bloom Energy має гарну історію та знаних клієнтів, серед яких FedEx, Google, аеропорт Сан-Франциско та Cypress. Bloom Box’и, які випускає компаніє є альтернативою дизель-генераторам у країнах третього світу та електричній енергії у розвинених країнах. Незважаючи на недоліки альтернативних джерел енергії, які працюють на природньому газі, міцна команда та ветерани інвестування дозволяють з оптимізмом дивитися у майбутнє цієї компанії.

Bridgelux вижив серед LED стартапів завдяки чіткому плану дій та керівництву Білла Уоткінса (Bill Watkins).  Компанія націлена на корпоративних користувачів, оминаючи масовий ринок, але й при цьому їй доведеться конкурувати з такими гігантами як Philips, Osram чи GE, які мають столітню історію та налогоджену мережу дилерів у всьому світі.

BrightSource Energy – лідер серед стартапів, які переробляють сонячну термічну енергію. Завдяки гарантіям федерального уряду компанії вдалося залучити величезний кредит у розмірі $1.37 млрд. Але про прибутки можна буде говорити лише після того, як компанія вже почне виробляти власну енергію.

Enphase продав більше 300 000 власних мікроінверторів, відкусивши більше 10% американського ринку у першому кварталі. Ринок інверторів та мікроінвенторів стрімко розвивається і Enphase є лідером цього ринку.

 Intematix виробляє продукт для існування LED. Фосфоричний матеріал дозволяє створювати енергоефективну продукцію високої якості. 

OPower на відміну від більшості компаній, які згадуються, зосередила власну увагу на просвітницькій діяльності та залученні пересічних користувачів до використання енергоефективних технологій, надаючи тисячам домогосподарств звіти про використання енергії та поради. Фірма декларує скорочення енергоспоживання на 3.5% серез 85% своїх клієнтів.

Serious Materials ще має збудувати власну фабрику з виробництва “зеленого” гіпсокартону, але вже сьогодні заробляє десятки мільйонів доларів на виробництві термовікон. 

Silver Spring Networks виграла багатомільйонні контракти у Техасі, Каліфорнії та Австралії з прокладання мереж. Незважаючи на певні питання з прибутковістю, отримані кошти дозволяють дивитися у майбутнє із впевненістю.

Solar City підняв раунд інвестицій у розмірі більше $150 млн. Компанія починала власну діяльність з оптимізації витрат на встановлення систем використання сонячної енергії. Пізніше перейшли до фінансування та надання в лізинг систем використання сонячної енергії для домогосподарств. Компанія має вражаючі фінансові результати діяльності у Техасі, Арізоні, Колорадо та Каліфорнії, але як і будь-яка сервісна компанія має вирішити питання масштабування бізнесу.

Suniva, започаткована наприкінці 2008 року, не тільки пережила світову економічну кризу, але й протягом останніх 18 місяців показувала постійні темпи зростання. Незважаючи на те, що компанія не збирається найближчим часом конкурувати ані з Sanyo, ані з SunPower у виробництві сонячних панелей, звіти дозволяють зробити висновки про кращу структуру витрат на виробництво, яка більш схожа на виробників у нижньому ціновому сегменті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *