Lviv Startup Club Session 4.0

 

Деякі неймовірні стартапи створюються як розвага після хорошої вечірки. Деякі успішні проекти стартують після розмови з інвестором. Дехто з засновників довго розвиває свій продукт. Декому вдається буквально за декілька місяців завоювати повагу і любов користувачів. Проте жоден із стартапів не виживе без хорошої бізнес-моделі і правильних перших кроків.
– Як заробити гроші у моєму проекті?
– Приклади бізнес-моделей в успішних проектах.
– Чи можливо перетворити фан-проект у бізнес?
– Що робити, щоб заробити в інтернеті?
– На чому заробляють LinkedIn, vkontakte і інші соціальні мережі.
– Як таких неймовірних результатів досягали Skype и Facebook?
Хороша бізнес-модель дозволяє в найгіршому випадку оплатити хостинг, інтернет і роботу дизайнера, а в найкращому стати мільярдером в 30 років. Підбір правильної бізнес-моделі схожий на вибір найкращого способу добратися на курорт: альтернатив багато, найкраща зекономить багато часу і сил.
Ціль зустрчі:
– Показати існуючі бізнес-моделі.
– Розповісти про реальні приклади застосування бізнес-моделей.
– Допомогти з вибором найкращого способу заробити гроші у вашому проекті.
– Зрозуміти як працювати з кожною бізнес-моделлю.
Історії успіху світових лідерів, способи, за допомогою яких молоді гіки стають відомими, схеми монетизації українських стартапів, чому freemium і підписка такі популярні зараз і що робити, щоб повторити дієвий досвід – про все це на Lviv Startup Club Session 4.0: “Бізнес-модель і перші кроки стартапу.”
Програма конференції:
9:30 Реєстрація учасників
10:00 Вступне слово від Ростислава Чайки
10:15 Олег Головних ( http://www.linkedin.com/pub/oleg-golovnykh/17/6a9/715 ) , “Connect.ua. Особистий досвід перетворення стартапу в бізнес”
10:45 Ростислав Чайка ( http://www.linkedin.com/in/rchayka ) : “Бізнес-моделі в стартапі”
11:15 Speed networking + coffee-break
12:00 Панельна дискусія експертів
12:30 Стартап-телескоп: Олег Михайлович, проект “FPS Components”.
13:00 Ігор Кліменков. Проект Модна візитниця
13:25 Святослав П’яста. Проект UAFAN.net – Мережа Справжніх Уболівальників.
13:50 Coffee-break
14:00 Сергій Дмитришин. Проект BetaEasy.
14:25 Олександр Бондар. Проект DoStorm.
14:50 Jaroslav ?atkevi?. Проект Ututi.
15:10 Заключне слово.
Дата проведення: 19 грудня.
Ціна квитка: 50 грн.
Місце проведення: бізнес-центр “Технопарк”, вул. Смаль-Стоцького 15 ( вхід з подвір’я заводу ФТА ), 2 поверх.
Зареєструватись на конференцію!
Увага! Залишилось 55 39 29 20 15 квитків.
Реєстрація відкрита до п’ятниці, 18 листопада.
Якщо ви хочете представити свій стартап – відправляйте коротке резюме на [email protected]
Конференція розрахована як на досвідчених стартап-підприємців, так буде цікавою і тим, хто тільки задумується над власним проектом.
Рада Експертів.
Ростислав Чайка, бізнес-ангел, засновник Lviv StartUp Club.
Руслан Савчишин, засновник та директор компанії MagneticOne. Власник продукту Shopping Cart Migration і інших E-commerce продуктів.
Ярослав Максимович, власник Auction.ua.
Офіційний твіттер клубу – http://www.twitter.com/Lv_StartUp
Прокачай свій стартап!

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment