10 простих способів віддячити команді, не витрачаючи значні кошти

 

Безкоштовне харчування – замовити обіди в офіс звичайно змісить витратити гроші, але на підвищення ефективності роботи відобразиться 100%.

Робота на благодійність – можливість у робочий час зробити щось благодійне зазвичай добре стимулює команду.

Знижки – на продукти та сервіси, які ви виробляєте. Або навіть домовитися з іншими компаніями про знижки для ваших співробітників.

Кінодні – після завершення важливого етапу розробки зібратися усім разом після обіду, насмажити попкорн і подивитися фільм.

Можливість поспати – звичайно не на робочому місці, а просто прийти на роботу не раніше 10 ранку.

Подарункові картки – для співробітників чи членів їх сімей, хоча вони ще не надто розповсюджені в Україні.

Час з родиною – коли у дітей нема занять у школі для деяких працівників буде чудовим заохоченням побути з дітиною, а не сидіти в офісі.

Розваги – телевізор, ігрова приставка чи ще щось щоб працівники могли відпочити прямо в офісі.

Просте дякую написане від руки на листівці може бути найкращим заохоченням.

Ще ідеї?

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment