Lviv StartUp Club Session 3.0

Відкрита реєстрація стартапів для презентації на Lviv StartUp Club Session 3.0
• Хочете почути якісний фідбек та рекомендації від експертів?
• Ніколи не презентували свій стартап для широкої аудиторії?
• Хочете розставити приорітети у розвитку свого стартапу?
• Відчуваєте, що зайшли у глухий кут з розвитком?
• Потрібен додатковий PR для проекту?
• А можливо хочеться знайти однодумців чи працівників?
Як свідчить практика неправильно вибрана бізнес-модель чи помилка з вибором цільової аудиторії може призвести до місяців напруженої але безперспективної роботи, розчарування у своїй ідеї, багатотисячних даремних витрат.
Олександр Бондар, власник “VertaShop”:
Презентувавши проекту Верташоп на першому засідання Lviv StartUp Club, я отримав корисні поради він ради експертів щодо просування сервісу. Про мій проект дізналось більше людей, так як присутні згадали верташоп у своїх звітах про подію.
В результаті презентації проекту, було зареєстровано біля 10 нових магазинів, один з яких перейшов на платний тарифний план.
Денис Попіль, власник FriendBuzz:
Реально що дала – так це ідею про те, щоби безплатно з людьми пробувати домовлятися про різні послуги, як-от дизайн чи піар. Я не здогадувався про таку можливість.
Андрій Радванський, власник CryptoGen:
Що стосується мого виступу на стартап-клубі (не знаю, чи правильно було б його назвати презентацією, бо я власне особливо презентації не готував, а просто вирішив обговорити одну свою ідею), то мені було цікаво побачити, що є люди, які цікавляться алгоритмами і розуміються в темі. Думаю, якщо б в нас розвивася цей напрямок, то він мав би хорошу перспективу, бо людський ресурс в нас для цього є.
Мені навіть стало трохи дивно, чому всі офшорні фірми так концентруються на кодуванні і при цьому постійно жаліються, що з індійцями тяжко конкурувати в ціні.
Олег Михайлович, власник FPSComponents:
1. деякі корисні методи просування, twitter(як новомодний), linkedIn, facebook.
2. Customer Development Model. відправив всім із колишніх і теперішніх клієнтів листи щоб взнати їх потреби на ринку WPF i Silverlight Components і компоненти якими вони користуються. Отримав багато цікавих відповідей
3. Просування ща допомогою блогерів.
4. чітке визначення пріоритетів: конкуренція із великими або малими компаніями, напрями діяльності….
Андрій Чулик, власник iWi-Fi:
Своєю участю я хотів вирішити кілька задач:
1) Почути якісний фідбек та рекомендації від експертів.
2) Проаналізувати та оцінити що саме зацікавило людей, щоб в подальшому орієнтуватися на що саме звертати особливу увагу.
3) Навчитися поводитися перед аудиторією (оскільки є великий досвід по прямих продажах, зустрічі і т.п. але презентувати щось перед публікою не доводилося, тому саме це трохи змазало саму презентацію).
Презентація свого стартапу перед експертами і колегами – це як вихід у відкрите море для віндсерфера. Можна плавати у мілкій воді, а можна перевірити себе і рухатись до найвищих вершин.
Презентація свого стартапу на зустрічах Lviv StartUp Club – хороша нагода:
– Презентувати свій проект аудиторії однодумців
– Зацікавити інвесторів
– Знайти спеціалістів в команду (продажників, програмістів, дизайнерів, ..)
– Можливість відпрацювати навики презентації і захисту свого проекту
– Додатковий PR для вашого проекту.
– Отримати якісний зворотній звязок від експертної комісії
Реєстрація: Відіслати на [email protected] короткий опис свого проекту.
Реєстрація відкрита до 29 жовтня, четверга, 12:00
Всі зареєстровані стартапи отримають консультацію по правильній презентації свого проекту.
Перші 2 зареєстровані стартапи – презентуються по замовчуванню, решта – будуть брати участь в серії elevator pitches з якої виходять лише 2 проекти.
Всього є 4 слоти для презентації стартапу.
П.С. Можна планувати і думати, а можна діяти і працювати. Як правило левову долю ринку і всі бонуси отримує другий тип стартапів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *