Запрошення на Lviv StartUp Club Session 1.0

 

15 серпня, субота у Львові відбудеться Lviv StartUp Club Session 1.0
Ціль заходу:
– Допомога новим проектам кваліфікованими порадами експертів.
– Знайомство потенційних інвесторів з перспективними стартапами
– Інформування всіх зацікавлених про принципи функціонування StartUp-бізнесу
– Пошук партнерів, співробітників, консультантів і знайомство між собою
Під час заходу буде 2 доповіді на тему:
– Вибір власної ніші для стартапу.
– Засоби монетизації стартапу.
І презентація 4 стартапів (попередній список на сайті http://www.startup.lviv.ua )
На даний момент можна взяти участь у події:
– Презентувати свій стартап інвесторам і експертам (Залишилось 2 вакантних місця)
– В якості інвестора чи експерта.
– Як зацікавлений слухач (Залишилось 20 місць)
Початок – об 11:00, тривалість – 4 години.
Реєстрація: Вислати на [email protected] свої ФІО, контактний номер телефону і причину з якої Ви хочете відвідати захід.
Або передзвонити по тел. 8(050)522-88-75.
Більше – на сайті www.startup.lviv.ua

Recommended Posts

Blog Business Politics Society Technology World Події

Facebook та Instagram можуть припинити роботу в Європі

Компанія Meta Марка Цукерберга може припинити роботу соціальних мереж Facebook й Instagram в Європі через суперечку щодо місця зберігання персональних даних користувачів. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Mashable із посиланням на щорічний […]

 
Blog IT Lifestyle Travel World

Мотивуюча історія харківського айтішника, який працює в канадському офісі Amazon

Євген Іванов — айтішник з Харківщини. Він не уявляє життя без програмування. Розвиваючись в улюбленій справі, наш герой успішно пройшов співбесіду до американського техгіганта Amazon. І переїхав жити та працювати до Канади. Через які випробування пройшов Євген, […]

 
Blog Business Politics Society World Події

ЄC схвалив проєкт, що забороняє використання даних для таргетованої реклами.

Європарламент прийняв початковий проєкт закону про заборону деякої таргетованої реклами. Згідно з ним Big Tech-компанії, до яких належать Google, Amazon і Facebook, не мають права використовувати для таргетованої реклами конфіденційну […]

 

Leave A Comment