Як запустити стартап?

Сьогодні певно кожен з нас або мріє запустити власний стартап, або ж вже взявся за цю справу. Пропоную список з 12 пунктів, які допожуть пройти вам шлях від ідеї до успіху.

Підготовка: розробіть власний маркетинг та стратегію.

Дізнайтеся якнайкраще про свій продукт та конкурентів. Типовий SWOT аналіз (сильні сторони, слабковсті, можливості, загрози) – найкращий спосіб зробити це. У вас звичайно ж з’являться конкуренти, але ви маєте бути готовими до цього, коли клієнти запитають про переваги.
Дізнайтеся про свою аудиторію та ринок. У вас буде ВЕЛИЧЕЗНЕ бажання продавати усім, але це найгірший спосіб. Визначте якнайшвидше свою цільову аудиторію і спілкуйтеся з нею.
Визначте формат свого запуску. Тут є дві теорії: запуск по-голлівудські та запуск за запрошеннями (або gmail запуск для декого). Кожен з підходів має власні переваги та недоліки. Обирайте свій.
Запросіть усіх друзів та родичів протестувати ваш продукт та дати відгуки. Відгуки – найголовніше. Після запуску ви захочете, щоб вони були позитивними. Але в будь-якому разі будуть помилки, які не мають стояти на заваді вашому успіху.
Заведіть Twitter та починайте знайомитися з людьми з вашої індустрії.

Запуск: сподіваймося, що ваша стратегія виграшна.

Оберіть дату запуску. У вас немає вибору, окрім того, щоб обрати її. Отож, зробіть це розумно!
Почніть говорити з великими блоґами з власної ніші. Це може бути ReadWriteWeb або ж LifeHacker, тощо, для великих міжнародних проектів. Дайте їм інформацію про дату свого запуску, як попередню дату. Ви ПОВИННІ домовитися щонайменше з одним блогом написати про вас. Домовляйтеся з якнайбільшою кількістю блоґерів від якнайменших до щонайбільших.
Наберіться терпіння перед запуском, чекайте на перші записи у блоґах і готуйтеся до найгіршого розвитку подій.
Слідкуйте за тим, що каже блоґосфера. Робіть твіти з усіх відгуків у блоґах (і гарних, і критичних). Пишіть лише ПОЗИТИВНІ коментарі у блоґах.
Шукайте у Твіттері, що люди пишуть про ваш продукт у реальному часі. Читайте їх, відповідайте їм, дізнавайтеся, що їм подобається, а що ні. Робіть те саме на FriendFeed.
Створіть сторінку відгуків з цитатами ваших користувачів та оглядами продукту. Дайте можливіть продукту сяяти!
Коли спаде ажіотаж, подякуйте кожному авторові, який написав у своєму блозі про вас.

Чи знаєте ви інші поради про те, як запустити стартап? Лишайте свої думки у коментарях і давайте обговорювати!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *