Топ-10 проектів створених за межами США

ReadWriteWeb склала власний список ТОП-10 інтернет проектів, які здобули найбілшу увагу та створені за межами США. На жаль, жодного українського чи російського стартапу в списку нема, тому в коментарях залишайте свої ідеї, кого можна було б номінувати у такий список.

1. Remember The Milk: Австралія www.rememberthemilk.com
Remember The Milk австралійський стартап, який розробив систему управління завданнями в інтернет (таск-менеджер). Усе почалося 2004 року, з Omar Kilani, Emily Boyd та плюшевої мавпи, об’єднаних простою ідеєю. Розвиток ціжх ідеї призвело до створення та запуску 2005 року Remember The Milk.
У RTM спостерігається величезне зростання кількості користувачів протягом останніх кількох років: у жовтні 2006 року сервісом користувалися 100 тисяч людей, відмітку у 200 тисяч було пройдено у травні 2007, 500 тисяч у березні 2008. Протягом 2008 року RTM справило значний вплив на користувачів інтернет. Зараз RTM користується більше мільйона людей. RTM також було названо одним зі 100 переможців CNET’s Webware 100 Award, який відбувся у квітні, в травні читачі ReadWriteWeb обрали RTM одним з найкращих проектів в інтернет. Нещодавно RTM створило гаджет для Gmail та програму для iPhone.
2. Afrigator: Південна Африка www.afrigator.com
Afrigator це агрегатор соціального контенту з африканського блог ком’юніті, що схожий на Technorati. Кожен блоґер в Африці може використовувати Afrigator для просування власного блоґу.
Запущений у 2007 (alpha), у Afrigator спостерігалося стабільне зростання на 25% щомісяця, бету було запущено у листопаді того ж року. У вересні 2008 MIH Print Africa став головним власником компанії, надавши можливість стартапу працювати над іншим проектом: Adgator – першою африканською рекламною мережею. Насьогодні відстежується 4159 блоґів з усього континенту, Afrigator – найкраще місце для пошуку контенту з Афросфери.

3. Zoho: Індія www.zoho.com
Zoho – стартап з Індії, який пропонує офісні програми, програмне забезпечення для управління проектами та CRM рішення. Протягом 2008 року вони серйозно поліпшили якість та збільшили функціональність офісних програм, досягнувши 1 мільйона користувачів у серпні цього року.
На початку 2008 року Zoho оновив Writer, включивши підтримку формата DocX та доадвши ще кілька функцій. У квітні було реалізовано підтримку макросів Visual Basic у Zoho Sheet, запис макросів та їх відтворення з’явилося кількома місяцями пізніше. У жовтні Zoho Mail вийшло з закритого бета тестування, відкривши свої можливості для кожного, запропонувавши оффлайн доступ за допомогою Google Gears.

4. Netvibes: Франція www.netvibes.com
Користувачі з 200 країн створили більше 50 мільйонів стартових сторінок на Netvibes з моменту його запуску у 2006. Зараз ним можна користуватися на 76 мовах, а Times назвав його одним з найкращих ресурсів 2007 року. Але це не змусило авторів насолоджуватися славою, вони робити Netvibes більше та краще, а у квітні 2008 було запущено Netvibes Ginger.
Ginger – це соціальна версія NetVibes, яка дозволяє ділитися вашим новим контентом з Flickr, Facebook, MySpace, YouTube, блоґів з друзями, а також спостерігати за оновленнями ваших друзів. У листопаді Netvibes додало підтримку Facebook Connect та Twitter.

5. Dopplr: Фінляндія / Велика Британія www.dopplr.com
Dopplr – стартап, що дозволяє вам ділитися планами на мандри та шукати друзів, які збираються відвідати це ж місто, що й ви або живуть у ньому. З моменту створення компанія майже відразу отримала потужних інвесторів та згідно зі звітами Compete показує значне зростання.
Минулого місяця Dopplr запустив нові сторінки міст з фотографіями, імпортованими з Flickr, які було зроблено користувачами Dopplr під час мандрів, для візуалізації активности користувачів у містах. Якщо ви не користуєтеся Dopplr, то швидше за все скоро почнете, бо проект є надзвичайно перспективним.

6. Maxthon: Китай www.maxthon.com
Ринок браузерів змінився у 2008 році з появою Google Chrome у вересні, записом у книзі рекордів Гіннесу про Mozilla’s Firefox 3 у червні, Internet Explorer здає власні позиції та поступається Firefox. В Азії інший браузер створює “хвилі”. Maxthon, згідно зі статистикою європейської компанії Xiti, створює проблеми для його головного супротивника Firefox. Це не було відкриттям і у відповідь Mozilla нещодавно випустила власну версію Firefox для Китаю.
Maxthon, браузер розроблений у Китаї, зараз посідає 2 позицію за популярністю у країні, але претендує на звання найрозповсюдженішого браузера “лише” зі 174 мільйонами завантажень на даний момент. Використовуючи “двигун” Internet Explorer, Maxthon має більше 1400 плагінів, можливість переключати проксі, агресивний блокувальник реклами, функцію розділення екрану при відвідуванні сайтів, тощо.

7. Xing: Німеччина www.xing.com
Xing, німецька соціальна мережа для професіоналів, а також перша Web 2.0 компанія, яка стала публічною, сьогодні має більше 6,5 мільйонів користувачів і займається глобалізацією разом із LinkedIn.
LinkedIn має більше 30 мільйонів користувачів, згідно з дослідженнями Compete її річний приріст складає 179.6%, що більше за Xing з його 137.6%. Тим не менше, важливо відзначити, що монетизація не найсильніша сторона LinkedIn. Кристувач Xing залишається на сайті у середньому 43,4 хвилини, а у LinkedIn лише 7,8 хвилин, тобто різниця складає 456%. Xing цього року зробив кілька вдалих кроків особливо після приходу до компанії Stefan Gross-Selbeck.

8. FreshBooks: Канада www.freshbooks.com
FreshBooks, стартап з Канади для бухгалтерського обліку, як особистого так і малих компаній, показує стабільне зростання протягом останнього року, на сервісі вже зареєстровано більше 500 тисяч користувачів.
Порівняння FreshBooks з іншиши онлайн бухгалтерськими сервісами у серпні цього року призвело до висновку на його користь: ним простіше користуватися, є активний форум, кілька вбудованих корисних функцій, а також можливість порівняльного аналізу. Нещодавно можна було оцінити FreshBooks Report Cards – функцію, яка дозволяє порівнювати ваш бізнес з аналогічним у цій сферію Сервіс було обрано одним з лідерів  PICK 20 top Web 2.0 Канади у жовтні цього року.

9. Mixi: Японія www.mixi.jp
Mixi – найбільша соціальна мережа Японії (доступна тільки японською), раніше була знаменита лише закритістю платформи. Але з серпня цього року Mixi стала підтримувати OpenID, тобто стала провайдером OpenID для мільйонів японських користувачів.

10. Wuala: Швейцарія www.wua.la
Швейцарський стартап , що пропонує незвичайну соціальну систему зберігання файлів: він використовує дисковий простір учасників, як частину загального дискового простору. Wuala було запущено у серпні 2008, це наймолодший старта у цьому списку.
Wuala відрізняється від інших файлових хостінгів. Серед переваг – відсутність обмежень на розмір файлів для зберігання, а такоє швидкість вашого з’єднання, великий недолік у AES-128 та RSA-2048 шифрування, а також ідея зберігати файли по всьому світові може сподобатися не кожному. Але з 28 мільйонами завантажених файлів на даний момент Wuala безперечно заслуговує на вашу увагу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *