5 порад для стартапів
Хочете залишатися інноваційними? Повертайтеся до гаражу! Саме такий лозунг було запропоновано венчурними капіталістами на конференції Dow Jones VentureWire Technology Showcase, яка нещодавно пройшла у Редвуд-сіті, Каліфорнія.
У розпал найгіршої за останній час економічної кризи інвестори налаштовані оптимістично та вважають, що для того, щоб пережити кризу підприємці мають змінити своє мислення та повернутися до витоків: “працювати у гаражі” та за умови достатньої працелюбності успіх гарантовано.
Не фокусуйтеся на монетизації, а основну увагу приділяйте платоспроможності.
Девід Коуен (David Cowan), Bessemer Venture Partners, рекомендує компаніям перейти до збереження грошових статків, а не намагатися зростати. «Витрачайте менше часу на турботу про розширення функціональності конкурентів, це не буде вашою основною проблемою, оскільки у конкурентів будуть ті самі складності зростання.» — говорить він. «Рухайтеся до збереження стабільної платоспроможності».
Працюйте над монетизацією соціальних мереж.
За словами Марка Маханея (Mark Mahaney), корпорація City, він бачить перспективи саме у соціальних мережах. «Нікто досі не придумав як монетизувати соціальні мережі, але хтось це неодмінно зробить — я в цьому абсолютно певен».
Не стовруйте нових зобов’язань, шукайте нові перспективи на ринку мобільних технологій.
Девід Коуен також рекомендує остерігатися нових зобов’язань та пропонує заробляти гроші, вивчаючи нові шляхи використання засобів масової інформації. Діставши iPhone, він зіграв для аудиторії кілька простих мелодій, використовуючи нове музичне програмне забезпечення Ocarina. «Шість людей розробили цей інноваційний музичний плеєр, який вже продано кількома десятками тисяч.». Це лише одна з ідей, є чимало креативних способів використання інтернетта мобільних телефонів.
Переходьте до рішучих дій при зниженні конкуренції.
Уільям Тай бачить гарну можливість у просуванні вперед та з великим ентузіазмом відносить до інтернет технологій, мобільним телефонам та використанню відкритого програмного забезпечення. «Все збільшується та розвивається швидше, коли продукт потрапляє у цю сферу». — говорить він. «Ви б мали 20-50 конкурентів в умовах ринку кількарічної давнини; сьогодні у вас менше суперників і прекрасна можливість проявити себе».
Зверніть свою увагу на віртуальний світ та будьте готові до того, що ваша компанія зросте лише чере 7-8 років.
Базіл Горанчич (Basil Horangic) з North Bridge Venture Partners вважає, що сьогодні різко зросла кількість компаній, які працюють над соціальними мережами, віртуальними просторами та монетизацією віртуальних товарів. «Зараз у цих сферах дуже багато інновацій» — стверджує він і радить сартапам, які планують з часом продати свою компанію набратися терпіння, бо від моменту створення компанії до її IPO, як показала практика, проходить 7-8 років.